האם השימוש במילה “חינם” בכותרת באמת מועיל?
בהמשך לפוסט שלנו בנושא כותרות שממגנטות, החלטנו להתמקד במילת הקסם “חינם”. חינם זו מילה שמושכת את העין ואת תשומת הלב…
5 דרכים קלות למציאת נושא חדש לפוסט בלוג שלכם
האם אתם מתקשים להחליט איזה פוסט לכתוב לבלוג שלכם? האם בתחום שלכם השבוע לא קרה משהו מיוחד? אם עניתם כן…
למה בנייה של קישורים היא בזבוז זמן?
האם קישורים נכנסים ובנייה של לינקים תורמת לדירוג של האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל? ברור שכן, אבל האם עליכם…
כתיבת תוכן מקצועי לרופאי שיניים
כיום, כשכל העולם כבר נמצא עמוק בלב הדיגיטל, כל בעל עסק או מקצוע משתמש בתוכן שיווקי כדי לשווק את עצמו…
מה יעשה עבורכם את העבודה טוב יותר – טונות של תוכן או תוכן קצר ואיכותי?
השאלה כיום היא לא אם האתר שלכם צריך תוכן (ברור שכן), אלא איזה סוג ובאיזה אורך. כולם כבר יודעים (או…
מה ההבדל בין מאמר איכותי למאמר קידומי?
תוכן תמיד היה חשוב אך דווקא בשנים האחרונות הוא חשוב כפליים. מצד אחד, אנשים קוראים פחות ספרים ועיתונים ולכאורה חשיבותה של…
יוצרים תוכן ויזואלי? הכירו את תוכנת אפטר אפקטס
כיום, אין יוצר תוכן וידיאו מקצועי שאינו מכיר את תוכנת “אפטר אפקטס” (Adobe After effects) המכונה בפי המשתמשים בה גם…
כשכתבנית פגשה את פונטביט: סיפור אהבה טיפוגרפי
פונטביט היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום עיצוב הגופנים (פונטים). החברה נוסדה בשנת 1999 על ידי המעצב נדב עזרא וחיים…
כתיבת תוכן רלוונטי בעזרת גוגל טרנדס
כך נקבל רעיונות לכתיבת תוכן עם גוגל טרנדס [חלק זה נכתב בשנת 2020] לעתים קרובות מדי, אנחנו נוטים לזלזל בכלים…