דף הבית » אנימציה » הפקת סרטוני אנימציה (שגם אתם יכולים לעשות לבד) במינימום מאמץ

הפקת סרטוני אנימציה (שגם אתם יכולים לעשות לבד) במינימום מאמץ

התוכנה ליצירת סרטי אנימציה מקצועיים, Toonly, יכולה לעזור לכל אחד (בכל תחום) להשיג את המטרות שלו – זאת מפני שבאמצעות התוכנה האינטואיטיבית הזו, הדבר היחיד שיכול להגביל אתכם הוא רק הדמיון שלכם.

אנימציה שכל אחד יכול לצייר - ילד מתעסק עם עט

השתמשו בסרטוני הסבר עם אנימציה של Toonly כדי ליצור תוכן מרתק ומושך העוסק במטרות שלכם, כזה שייגע בלב הצופים (ובארנקים שלהם!) –  ובמחיר נוח מאוד לכיס. למשל, כעמותה ללא מטרות רווח, אתם יכולים ליצור סרטוני הסבר עם אנימציה כדי: לגייס מתנדבים, להסביר מה הארגון שלכם עושה, להודיע על אירועי התרמה קרובים, להגדיל את הנוכחות שלכם במדיה החברתית וכדי לגייס תרומות.

כדי לשמור אתכם מפוקסים החלטנו לא לעצור את שטף הקריאה עם סרטונים. אבל מה כן? בכל פסקה כמעט יש לינקים להרחבה בנושא וגם דוגמאות של סרטונים רלוונטיים. פוקוס חברים, יצאנו לדרך!

אז ככה תמצאו עוקבים ולקוחות ותרחיבו את החשיפה של העסק שלכם. וכן, היום אנימציה היא דרך מעולה למכור הרבה יותר…

אם אתם אוהבים את הרעיון של יצירת סרטוני הסבר עם אנימציה, אבל לא בטוחים איך אתם יכולים להשתמש בהם, זה בשבילכם. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא במאמר זה על הדרכים היצירתיות בהן עסקים משתמשים ב-Toonly כדי להגדיל את כמות ההמרות שלהם. חוץ מזה, יש גם את המדריך המלא שלנו לשיווק באמצעות סרטוני אנימציה.

סרטונים שיווקיים לדפי בית ודפי נחיתה

יותר ממחצית הגולשים באינטרנט מבלים בכל אתר שהם מבקרים בו פחות מ-15 שניות בסך הכל. כאשר הם עוזבים אתר מבלי שביצעו בו פעולה כלשהי, הדבר נקרא “קפיצה” או “נטישה”. על ידי כך שתוסיפו סרטון שיווקי באנימציה בדף הבית שלכם או בדף הנחיתה, תוכלו להפחית את אחוז הנטישה הזה ב-34% בממוצע! מכיוון שרמת המעורבות של הגולשים באתר תהיה גדולה יותר, יש הרבה יותר סיכוי שהם ירצו להסתכל גם בחלקים נוספים של האתר… מה שמבטיח גידול במכירות ובהכנסות.

סרטים וסרטונים לפייסבוק

אם אתם רוצים ליצור מודעה בפייסבוק שתגרום למשתמשים להפסיק לגלול מטה את המסך ולהתמקד בה, סרטון הסבר עם אנימציה הוא הפתרון המושלם עבורכם. זו בדיוק הסיבה שסרטונים אלה הם הסוג הפופולרי ביותר של צורת שיווק שמפרסמים משתמשים בה כיום. אתם יכולים להשתמש ב-Toonly כדי ליצור מודעה לפייסבוק עם סרטון אנימציה קצר, ולראות כיצד הנתונים הסטטיסטיים של המודעה (כמו אחוז ההקלקה והמעורבות) מרקיעים שחקים.

סרטונים לרשתות חברתיות

סרטונים טובים מצליחים לגרוף כמות גדולה של צפיות, וזאת עם השקעת מאמץ מועטה מצדכם – מה שגורם לרווח משמעותי לעומת ההשקעה. לדוגמה, האם ידעתם שסרטונים בפייסבוק זוכים לשיתופים לעתים קרובות יותר, פי 12 יותר מפוסטים טקסטואליים וקישורים גם יחד? גם בטוויטר המצב דומה, כאשר בכל דקה משותפים בה כ-700 סרטונים.   זוהי בדיוק הסיבה שסרטוני אנימציה הם מושלמים עבור רשתות המדיה החברתית. יש להם ערך בידורי גבוה, ולכן יש להם את הפוטנציאל להפוך לסרטונים וויראליים במהירות. כדי לנצל זאת, אתם רק צריכים ליצור סרטוני אנימציה מגניבים עם Toonly, ואז להוסיף אותם לערוצי המדיה החברתית שלכם. כך תוכלו למשוך יותר מעריצים, עוקבים, לייקים ושיתופים.

סרטוני קידום מכירות

מצגות או סרטוני פרסומת שבהם יש רק דמות וירטואלית הם הדרך הישנה שבה חברות משתמשות לצרכי קידום מכירות, הדבר נכון גם לגבי סרטוני תדמית לעסקים. כיום, יש לכם אלטרנטיבה טובה בהרבה – סרטוני הסבר עם אנימציה. מכיוון שהם משלבים סיפור, רגש ודמויות מעניינות, הסרטונים מושכים את תשומת הלב של הקהל עד הסוף ממש – מה שנותן למפרסמים את הזמן לשווק את היתרונות של המוצר שלהם, ובו בזמן גם להדוף התנגדויות נפוצות של קונים.

סרטונים לפרוייקטי מימון המונים

אלפי פרויקטים מתווספים לאתרים של מימון המונים (כמו קיקסטארטר, למשל) מדי שנה, מה שהופך את גיוס תשומת הלב ההכרחית לכל פרויקט חדש לקשה מאוד עבור יזמים. למרבה הצער, זה אומר שרק פחות משליש ממי שמנסים לגייס כספים עבור המטרות שלהם באמת מצליחים בכך. אבל, האם אתם יודעים מה כבר הוכח כדבר שמשפר את תוצאות הגיוס? סרטונים. על פי אתר קיקסטארטר עצמו, הוספת סרטון משפרת את סיכויי ההצלחה של כל קמפיין ב-50%. יחד עם זאת, אתם לא רוצים ליצור סרטון משעמם לצורך גיוס כספים. במקום זאת, אתם רוצים משהו שהוא מעניין, גורם לפעולה וניתן לשיתוף – משהו כמו סרטון אנימציה שנון שאנשים ירצו לצפות בו (וגם לשתף).

סרטונים לדפי מוצר

מוצרים מסוימים דורשים הסברים מורכבים. לכן – סרטוני הסבר עם אנימציה יכולים להיות הפתרון המושלם! הסרטונים הייחודיים האלה הם מושלמים בכדי להדגים את היתרונות של המוצר בדרך שהיא מהנה וגם קלה להבנה. בנוסף לכך, מחקרים מראים ש-60% מהלקוחות הפוטנציאליים מעדיפים לצפות בסרטון על מוצר מאשר לקרוא עליו מידע טקסטואלי. עם יחס המרה שכזה, קל להבין איך סרטי אנימציה עתירי תוכן אינפורמטיבי הם רווחיים מאוד.

מצגות וסרטי הדרכה

אנשים רבים מתקשים לשבת ולהתרכז במהלך מצגת או סרט הדרכה. גם כאשר הם מצליחים לצפות עד הסוף, הם בדרך כלל לא מצליחים להעניק את תשומת הלב המלאה שלהם לצפייה. אבל זהו לא המקרה כאשר מדובר בסרטוני אנימציה… מכיוון שהם מלאי חיים, מניעים לפעולה וכיף לצפות בהם, הם מצוינים עבור משיכת תשומת לב, מתן הסבר בנושאים מורכבים והגברה של איכות הלמידה. משתמשים בהם גם לא מעט בהפקת קורסים דיגיטליים.

שיווק בדואר אלקטרוני

סרטוני הסבר עם אנימציה הם מושלמים לקמפיינים של שיווק בדואר האלקטרוני כמו סדרת מסרים! על ידי הוספה שלהם לאימיילים שאתם שולחים, אתם יכולים להכפיל את התוצאות של כל קמפיין. השתמשו בסרטון שנוצר בטונלי כדי להסביר איך המוצר שלכם עובד או כדי לחדש קשר עם לקוחות ישנים. אם אתם רוצים להיות ממש יצירתיים, אתם יכולים אפילו ליצור סרטון אנימציה שמספר את הסיפור של המותג שלכם ולהוסיף אותו כחתימה בכל אימייל. מכיוון שעובד ממוצע שולח 40 אימיילים עסקיים מדי יום, אתם יכולים כך לחשוף את המותג שלכם בפני אינספור לקוחות פוטנציאליים חדשים וקיימים.

לקריאה נוספת

פורסם ב: אנימציה, כתיבת והפקת סרטים וסרטונים, סרט אנימציה, סרט וידאו, סרטוני וידאו

תגיות: | | | | | | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן