בדיחה ידועה בקרב רופאים טוענת שהאוכלוסייה הכי לא משתלמת עבורם הם רוכבי אופניים. אין להם לחץ דם גבוה, בעיות לב או סכרת וחוץ משפשופים פה ושם הם ממש לא זקוקים לבתי חולים. הבעיה היחידה היא שיש אוכלוסייה שהרופאים מתעבים עוד יותר. אנשים שהולכים הרבה ברגל. וכל זאת למה? כי הם אפילו לא סובלים משפשופים…
מלבד העובדה שאנחנו ממליצים לעשות ספורט ולצחוק כמה שיותר (גם מבדיחות קרש של רופאים), הבדיחה הזו גרמה לנו לחשוב שלכל טוב יש טוב מאוד ולכל טוב מאוד יש מצוין. זו אמנם קלישאה, אבל האם יש בה שמץ מהאמת?
יצאנו לבדוק האם קלישאות מתוקף היותן קלישאות אכן נכונות והרי הממצאים:
קלישאה 1 – האויב של הכי טוב הוא מצוין
כל אחד היה מעוניין שהתוכן באתר, באפליקציה או בערוץ היוטיוב שלו יהיה הכי טוב שאפשר, אבל מצד שני פרפקציוניזם מוגזם עולה המון כסף. אז איך יוצרים תוכן ונשארים בחיים? יש לנו פתרון פשוט – עשו שימוש בנתונים כמו אינפוגרפיקות חביבות או סרטוני אינפוגרפיקה מעניינים שיגרמו לתוכן שלכם להיות מאוד מעניין ומדויק.
אם אתם רופאי שיניים שמעוניינים להזמין ילדים לטיפולי שיננית קבועים ולחנך אותם להיגיינה דנטלית– ספרו לקהל היעד שלכם, הורים שלהם, שעששת היא מחלת הילדות הכרונית נפוצה בעולם, אבל שאפשר למנוע אותה ואת ההשלכות שלה (בעיות חניכיים) באמצעות הזמנת תור לשיננית. את סרטון האנימציה החביב שתפיקו אתם יכולים לשלוח בווטסאפ לקהל הלקוחות שלכם ולמתקדמים מומלץ לשלוח את זה אך ורק לחתך של ההורים (לקוחות בגילאי 30-40) וסרטון אחר על נסיגת חניכיים ליתר הגילאים.
גם אם אותם הורים לא יגיעו אליכם מייד בבקשה לטיפול חירום בעששת המטורפת שהתפתחה על שיניו של הזאטוט חובב השוקולדים, זרעתם את הזרע. בפעם הבאה שהם יחפשו רופא שיניים הם כנראה יזכרו אתכם לטובה בתור סמכות מקצועית ויפנו אליכם בנושא אחר.
קלישאה 2 – מי שמכיר אותי יבין מה אני רוצה
הכותבים שלנו יודעים לכתוב על כל נושא (החל מקוסמטיקה טבעית וכלה בתוכן אקדמי מעמיק), בכל סגנון שתבקשו למגוון של לקוחות.
כמובן שלכל כותב התמחות בפלטפורמה מסוימת (למשל, פייסבוק) ובנושאים שונים, אבל יש דבר אחד שהכותבים שלנו עדיין לא יודעים לעשות וזה לקרוא מחשבות. אתם מכירים את העסק שלכם הכי טוב מכולם ולכן כשאתם מזמינים כתיבת מאמרים, תוכן שיווקי, אינפורמטיבי או מקצועי אל תוותרו על מענה לשאלון אפיון בצורה הכי יסודית שאפשר.
לעיתים אנחנו נזכיר לכם שלא מספיק לתת את כתובת האתר שלכם, אלא לציין במפורש מי קהל היעד הספציפי לתוכן הזה, מה המסר המדויק שאותו תרצו להעביר וכדומה. אנחנו והכותבים שלנו כבר נעשה את השאר בלי להיעזר בשירותיו של אורי גלר ושות’.
קלישאה 3 – הגודל לא קובע
הדעה הרווחת טוענת שאנשים היום לא קוראים. זה ממש לא נכון כי אם זה היה נכון, העיתונים היו פושטים רגל וספרי הארי פוטר לא היו הכי נמכרים בעולם אחרי התנ”ך. ואם קראתם פעם אחד או יותר מספרי הסדרה, אתם בטח יודעים שהם די ארוכים.
נכון שאופן הקריאה באינטרנט (במיוחד דרך טלפונים ניידים) שונה מאופן הקריאה של ספרות או עיתונים, אבל דבר אחד משותף לכולם – העניין. ובמילים אחרות, אם התוכן שלכם מעניין, מרתק ובעל ערך מוסף אנשים יקראו אותו גם אם הוא ארוך.
יתרה מזאת – תוכן ארוך (בהנחה שהוא טוב כמובן) יגרום לגולשים להישאר יותר זמן באתר שלכם ויתרום לקידום שלכם בגוגל, זאת מכיוון שזמן שהייה באתר הוא אחד הפרמטרים שגוגל מחשבת בדירוג שלה. אגב זמן שהיה, הוספה של סרטון פרומו לעמוד אינטרנט מעלה את זמן השהיה גם כן. הוכחנו זאת במחקר שעשינו לא מזמן.
פה מתאימה כמובן קלישאה נוספת (תמונה 1 שווה 1000 מילים, ברור לא?), אבל אתם כבר יודעים אם היא נכונה או לא…
לקריאה נוספת
- סרטון תדמית לסטארט-אפ: אנימציה או וידאו קלאסי?
- איך להפיק עם תקציב נמוך סרטון אנימציה לעסקים
- סיפור לקוח: “אני פה בגלל אשתי”. כשהתחום של מוצרי אהבה, פוגש אהבה לתוכן איכותי
- למה בחירת מילת מפתח נכונה היא מפתח להצלחה?
- איך להפיק סרט מקצועי במצלמה של הנייד
פורסם ב: אנימציה, כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים, סרט אנימציה, שיווק באמצעות תוכן
תגיות: אנימציה | כתיבת תוכן | כתיבת תוכן לאתרים | סרט אנימציה | סרטון אנימציה | סרטוני אנימציה | סרטי אנימציה