דף הבית » כתיבת תוכן » איך לכתוב היטב עמוד שירותים או מוצרים לאתר חנות אי קומרס

איך לכתוב היטב עמוד שירותים או מוצרים לאתר חנות אי קומרס

למילים הנכונות יש כוח, זה נכון בחיי היום יום ולא פחות מזה, גם בתחום השיווקי. כבעלי אתר מכירות שגם גולשים בעצמם לאתרים שונים, אתם בוודאי יודעים שכתיבה מוצלחת של עמוד השירותים או המוצרים תורמת להצלחת האתר, לשיפור המכירות והעלאת כמות ה”סגירות” של העסקאות. כך תעשו זאת נכון. 

רמזור עם שלט רחוב אי קומרס

הפתרון הנכון, בזמן הנכון  

כאשר אתם נערכים לכתיבת תוכן לעמוד מוצרים או שירותים לאתר, זכרו תמיד שהמיקוד הוא לא במה שחשוב לכם (למכור יותר), אלא במה שחשוב ללקוח.

המיקוד בצרכי הלקוח בעת כתיבת דף השירותים או המוצרים צריך להביא בחשבון את הרצונות או הקשיים שאתם נותנים להם מענה. 

מה כן ומה לא? במקום לפרט את התכונות של המוצר באופן “יבש”, הסבירו כיצד אותן תכונות עוזרות לפתור בעיה או לענות על צורך. הבהירו כיצד המוצר עונה על הצורך שלהם!

נניח שפיתחתם אפליקציה לשיפור הפרודוקטיביות ואתם מציגים אותה באתר. אל תסתפקו בעובדה שמאוד נוח להזין משימות לביצוע.

הדגישו כיצד האפליקציה והתכונות השונות שלה עוזרים למשתמשים להיות יותר מאורגנים, לתעדף משימות ובקיצור, לעשות יותר – בפחות (זמן). 

השתדלו להשתמש בשפה ברורה, לא אגרסיבית אבל משכנעת, שנועדה להעלות רגשות חיוביים לגבי המוצר. למשל, “לקוחות מספרים – מאז שהתחלתי להשתמש באפליקציה אני מספיק לסיים יותר פרויקטים וגם מרגיש פחות עמוס!”

כתיבה איכותית, משכנעת ונגישה 

באתרי מכירות מקובל להשתמש בתמונות מוצרים להמחשה, לא רק בדף המוצרים הראשי אלא גם בדפי המוצרים עצמם. לצד התמונות מגיע הניסוח המילולי, שמטרתו להוסיף מידע ולהמחיש היבטים שלא תמיד התמונה מסוגלת להעביר בצורה מלאה. 

ככלל, הכתיבה התיאורית של המוצרים צריכה להיות איכותית, משכנעת ונגישה. בהערת אגב, נזכיר כי רצוי להוסיף תיאורי תמונות בצורה של תגיות, שכן הדבר מועיל לקידום האתר מבחינת הצגה במנועי החיפוש (מה שנקרא, אופטימיזציה או SEO).

להמחשה, נציג דוגמא לכתיבה איכותית עבור אתר שאחד המוצרים העיקריים שמוצעים בו הוא תיק עור אלגנטי, המאופיין בתפירה איכותית וגימור מוזהב.  

תיק עור יוקרתי מדהים, עשוי מעור אמיתי בתפירה חזקה. הוא מסוגנן, הוא נוח לשימוש. התיק מרווח ובו תאים וכיסים רבים שיעזרו לכם לשמור על הסדר ולשמור על הכל בהישג יד. איכות התפירה והעור מבטיחים עמידות לאורך שנים. המוצר זמין בצבעי שחור קלאסי, צבע אדום עז וכחול עדין. 

  • מידות: גובה 35 ס”מ, רוחב 45 ס”מ, עומק 15 ס”מ
  • עור איטלקי אמיתי
  • עיצוב יוקרתי משולב בזהב
  • כיס רוכסן פנימי לאחסון של מטבעות ושלושה תאים נוספים לשטרות, כרטיסי אשראי ואפילו כרטיסי קולנוע!
  • ניתן להזמין את המוצר בשקית ממותגת למתנה 

טכניקות יעילות בכתיבה שיווקית 

כתיבה שיווקית או קופירייטינג שיווקי איכותי נועדו לשכנע לקוחות פוטנציאליים לסיים את הביקור באתר עם רכישה. בעמוד השירותים חשוב לשלב כותרת שתופסת את תשומת הלב ומעבירה לגולשים את היתרון העיקרי של המוצרים או השירותים שלכם. בדרך כלל יהיה זה רעיון טוב להשתמש בכותרות משנה לאורך העמוד כדי לפצל את הטקסט לפסקאות ולהדגיש נקודות מפתח כך שיבלטו גם בסריקה מהירה.

נמשיך עם עוד דוגמה להמחשה. נניח שאתם מוכרים קו מוצרי טיפוח לעור. טכניקות לכתיבה שיווקית לעמוד המוצר יכללו למשל:  

  • כותרת יעילה כגון: “תיהני מעור זוהר, מטופח וצעיר עם המוצרים הטבעיים שלנו”. 
  • כותרות משנה כגון: “רכיבים עדינים לעור רגיש” או “שגרת טיפוח לנשות קריירה – 3 שלבים פשוטים לעור זוהר יותר”.
  • יתרונות מפורטים, מעבר ל”רשימת מכולת” של תכונות. למשל, במקום רק לציין “מכיל חומצה היאלורונית”, הסבירו שהמוצר שלכם “מספק לחות עמוקה ואפקט של מילוי העור, מפחית את המראה של קמטוטים וקמטים”. 
  • שפה מובנת וברורה, לא גבוהה מדי. נסו לשלב מסרים שמפעילים את החושים של הגולשים, זה יעזור להם ממש לדמיין ולהרגיש את חוויית השימוש במוצרים שלכם.
  • שלבו המלצות של לקוחות ואל תשכחו לשלב קריאה לפעולה. כך למשל “למראה עור מטופח וצעיר, במחיר היכרות – הזמיני עכשיו!” 

עיצוב ברור, תפריט ידידותי 

ברקע של הכתיבה השיווקית הנכונה נזכיר את החשיבות של ארגון מסודר של עמוד השירותים כולו ושל קטגוריות של המוצרים בפרט. חשוב לעזור לגולשים למצוא בקלות את מה שהם מחפשים. לכן, חלקו את המוצרים שלכם לקטגוריות הגיוניות. את הקטגוריות תארו בעזרת כותרות מעניינות וברורות ותיאורים קצרים.

למשל, עבור אתר שמוכר בגדים, תוכלו להשתמש בקטגוריות של “גברים”, “נשים”, “ילדים”, “אביזרים”. תחת כל קטגוריה, אפשר לשלב קטגוריות משנה כגון “חולצות”, “מכנסיים”, “הנעלה” כדי להקל על הגולשים למצוא במהירות את מה שנחוץ להם. בכתיבה העדיפו מסרים תיאוריים, המעבירים בבירור את המידע לגבי מה שהגולשים ימצאו בקטגוריית המשנה. 

כמו כן, עבור דפי שירות או דפי מוצר, העדיפו להשתמש בכתיבה בעלת מבנה אחיד, אפשר לומר תבנית. תנו כותרת, שלבו תמונה, כתבו תיאור מפורט המציג את מאפייני המוצר ותועלות מרכזיות וכן מידע נוסף לפי הצורך. 

טיפ לסיום:

שלבו בכתיבה שלכם מילות מפתח רלוונטיות, אך מבלי להגזים. חשוב שהשימוש בביטויי המפתח יהיה בעברית תקנית נכונה, תוך שילוב טבעי בתוכן. 

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבת תוכן

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן