סיפור לקוח: “התכנים ברמה מאוד גבוהה, למרות המחיר המשתלם”
דיגיטל וייב הוא משרד פרסום דיגיטלי שנוסד בשנת 2008, על ידי רמי כהן שגם היום משמש כמנכ”ל המשרד. המשרד מתמחה,…
איך כותבים פרופיל חברה לפייסבוק?
פרופיל חברה נמצא לרוב בדף העסקי שלה בפייסבוק. זהו כרטיס הביקור של העסק, לכן חשוב שהוא יהיה כתוב נכון. תמציתי,…
איך להפיק סרטי תדמית מקצועיים למוצרים רפואיים
המטרה של סרט תדמית טוב היא בראש ובראשונה לשווק משהו אבל מטרות המשנה הן מגוונות ומתמקדות בהמחשה והעברת מידע וכן…
כך תעשו ניהול מוניטין טוב ברשת באמצעות כתיבה של תכנים רבים
ניהול מוניטין ברשת הוא מהתחומים הבולטים והחשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. במקור, תהליך ניהול מוניטין מגיע מתחום יחסי הציבור, כאשר…
סיפור לקוח: “טקסטים אינפורמטיביים שמסייעים לנו להיות אוטוריטה בתחום”
Nextep היא קבוצה שנוסדה בשנת 2008 ומתמחה בפתרונות הקמה ותחזוקה של מערכות ניהול לפי תקנים ישראליים ובינלאומיים. Nextep נמצאת היום…
תנו לתוכן שלכם לספר סיפור
בוודאי מצאתם את עצמכם חושבים הרבה על המוצר או השירות שאתם מוכרים ועל כמה שהוא טוב ועל כמה שאתם יותר טובים…
כתיבת נאומים – כך תכתבו נאומים מעולים
ראשית נבהיר, אמנם הפוסט הזה נכתב בלשון זכר אבל אנחנו לחלוטין מאמינים שיעשו בו שימוש גם נואמות. אל תרגישו לא…
בלי נציגת שירות מתפרצת – איך לכתוב דף שאלות נפוצות (FAQ)?
הידעתם שדף התשובות לשאלות נפוצות (Frequently Asked Questions) הוא אחד מהדפים הנצפים באתרי אינטרנט? בעוד שהעמוד העסקי שלכם בכל רשת…
כיצד להפוך קוראי בלוג ללידים וללקוחות משלמים?
האם תוכן של בלוגים יכול לשמש גם ליצירת לידים? למען האמת, מדובר באלמנט חיוני להצלחת האסטרטגיה השיווקית שלכם. סקר הבלוגים…