תנו לתוכן שלכם לספר סיפור
בוודאי מצאתם את עצמכם חושבים הרבה על המוצר או השירות שאתם מוכרים ועל כמה שהוא טוב ועל כמה שאתם יותר טובים…
כתיבת נאומים – כך תכתבו נאומים מעולים
ראשית נבהיר, אמנם הפוסט הזה נכתב בלשון זכר אבל אנחנו לחלוטין מאמינים שיעשו בו שימוש גם נואמות. אל תרגישו לא…
בלי נציגת שירות מתפרצת – איך לכתוב דף שאלות נפוצות (FAQ)?
הידעתם שדף התשובות לשאלות נפוצות (Frequently Asked Questions) הוא אחד מהדפים הנצפים באתרי אינטרנט? בעוד שהעמוד העסקי שלכם בכל רשת…
כיצד להפוך קוראי בלוג ללידים וללקוחות משלמים?
האם תוכן של בלוגים יכול לשמש גם ליצירת לידים? למען האמת, מדובר באלמנט חיוני להצלחת האסטרטגיה השיווקית שלכם. סקר הבלוגים…
מפחדים מניתוחים? את אנליטיקס אתם חייבים לאתר שלכם
הוא יושב בבית, או שהוא בכלל בנסיעה ברכבת… זה לקוח פוטנציאלי שמזין כעת בשורת החיפוש את המוצר שהוא מחפש. האזור…
סיפור לקוח: “בכתבנית אני מקבל כתיבה טבעית ואיכותית”
אורן אוסי מתמחה בתחום הפרחים כבר ארבעים שנה. לפני 11 שנים פתח בנתניה חנות בשם ‘הפרחים של אורן’ שנחשבת לאחת…
מתי כדאי לפרסם פוסטים בפייסבוק?
בעבודה היום יומית כאן במשרדי כתבנית אנחנו כל הזמן מגלים דברים חדשים. זה לא סוד שכמעט על כל שאלה אפשר למצוא…
האתגרים שיש בכתיבת תוכן לאתרי ראיית חשבון
תוכן איכותי הינו רלוונטי עבור מגוון רחב של תחומים. בהתאם, ניתן להצביע על שימוש תדיר במי מסוגי התוכן השונים הקיימים…
האם העדכונים האחרונים באלגוריתם גוגל מסמנים את קץ התוכן שנכתב בתוכנות AI?
ככל שהשנים חולפות, נראה שהמשימה שלנו כאנשי תוכן הולכת ונעשית מורכבת יותר. האלגוריתם של גוגל משתכלל ללא הרף ודורש מאיתנו…