על שיווק ירוק, שיווק גרילה ושיווק שלא משווק כלום – אבל גורם לכולם לקנות
אחד מהדברים שמפמפמים לנו אינסוף בשנים האחרונות הוא אותן חמש אותיות רגילות לגמרי, שבשורה התחתונה, מכתיבות את האופי של כל…
כתיבת תוכן למגזר החרדי
הקורונה הביאה עמה הרבה חידושים והרבה שינויים בתפיסת העולם של כולנו. אנחנו כבר כמעט לא מצליחים לדמיין את החיים ש’לפני’,…
באיזו תוכנה לבחור ליצור סרטוני אנימציה שיווקיים? Toonly VS. Create Studio
סרטוני אנימציה שיווקיים יכולים להוות דרך מצוינת להעביר מסרים. אנימציה, באופן מוכח, מדברת יותר לליבם של קהלים בכל הגילאים. ניתן…
מיקרו קופי: לחשוב בקטן – בגדול
מה זה לעזאזל מיקרו קופי ומה הופך אותו לאחד החידושים המסקרנים והמבטיחים בתחום הכתיבה השיווקית לאינטרנט? לא רק אלוהים נמצא…
כמות מול איכות: עדיף להשקיע בעמוד תוכן אחד ארוך ומעמיק או בכמה מאמרים קצרים ופשוטים?
כולנו שמענו מישהו אומר את זה ואם לא התחבאתם מתחת לאיזה סלע לאחרונה, גם אתם קראתם את המשפט האלמותי –…
כתיבת תוכן לאתרים: מה כדאי לדעת?
זה נכון שלכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט יש הרבה במשותף עם צורות אחרות של כתיבה, אבל כדאי להיות מודעים למספר הבדלים…
זה מה שאתם צריכים לעשות כדי שהתוכן שלכם ישותף יותר ברשתות החברתיות
אחרי ניתוח של עשרות אלפי תכנים שונים באתרים מכל העולם, גילינו מספר פרמטרים חשובים שיכולים להשפיע בקלות על קידום התוכן…
תוכן לאתרי אינטרנט ומדיות חברתיות – הטרנדים שהולכים לכבוש את 2021
טרנד #1 – ו….אקשן! הטרנד הזה הוא למעשה המשך ישיר של תהליך שהחל בשנים האחרונות, אבל ב 2021 הוא הולך…
מדריך: איך לכתוב נכון תיאורי מטא (Meta Descriptions) שיקפיצו אתכם בגוגל
הקדמה (חובה!) כתיבה נכונה של תיאור מטא הוא אחד הפרמטרים החשובים בקידום אתרים והוא יכול לשפר משמעותית הן את המיקום…