דף הבית » סרט וידאו » היתרונות בשילוב צילומי רחפן בסרטי תדמית

היתרונות בשילוב צילומי רחפן בסרטי תדמית

מי לא רוצה להדהים את הלקוחות הפוטנציאליים שלו?

בואו ניגש ישירות לשורה התחתונה – השימוש בשילוב צילומי רחפן בסרטי התדמית שלך יכול לעזור לך לעשות בדיוק את זה ולהתבלט הרבה מעל כל המתחרים שלך. זה יכול לעזור לך למשוך תשומת לב, להשאיר רושם מתמשך ולהפוך את סרט התדמית שלך להרבה יותר טוב!

עד לא מזמן, אם רצית לשלב צילומי אוויר בסרטי התדמית שלך היית צריך לשכור ציוד יקר (מסוק או מטוס), לשכור טייס להטיס אותו, וצלם וידיאו כדי לצלם צילומי אוויר, כך שזה לא היה בהישג ידם של רבים, או בואו נודה על האמת, כמעט אף חברה מסחרית לא היתה מרשה את זה לעצמה.

בשנת 2016 הפך השימוש המסחרי ברחפן לחוקי כאשר בארצות הברית מינהל התעופה הפדרלי (FAA) החל להסדיר ולתת רישוי למפעלי רחפנים.  זה הפך את הרחפנים לזמינים יותר, במחיר סביר (איביי, קלאסי), והנגיש צילומים מסוג זה לעסקים עם תקציבים קטנים יותר.

רחפן MAVRIK

אז למה כדאי לכלול צילומים מרחפן בסרט התדמית שלך?

בתור התחלה, זהו גורם הוואו.

בני אדם הם יצורים חזותיים בין היתר, וכאשר לקוח רואה משהו מנקודת מבט אחרת (במיוחד אווירית), זה מעלה את החוויה החזותית לרמה אחרת לגמרי. במילים פשוטות, האדם רואה יותר ממעוף הציפור והפרספקטיבה הזו יכולה להיות מהפנטת, כך שאתה יכול למשוך תשומת לב באופן מידי ולקבל תגובה רגשית מהצופה, ללא קשר למה שאתה מציג.

בנוסף ליצירת תגובה רגשית מצד הלקוח, מוצרים ושירותים רבים פשוט מוצגים בצורה הטובה ביותר כשמסתכלים עליהם מלמעלה. בימינו, חברות מסחריות כבר מבינות שתוכן שיווקי בצורת וידאו פועל בצורה הטובה ביותר והוספת צילומי רחפן לסרטי התדמית מוסיפה ערך חזותי רב.

תחומים שונים שמתאים להם בול צילומי רחפן

בתחום הנדל"ן

לענפי הנדל"ן לדוגמה, תמונות וסרטונים מרחפן יכולים לספק באופן מיידי מידע שאינו זמין בכלל אם הייתם מצלמים אותם על הקרקע. בעזרת כמה צילומי אוויר פשוטים תוכלו להציג את המיקום, גודל הנכס, תכונות החצר האחורית, קרבה לתחבורה, פעילויות פנאי ועוד. רוב לקוחות הנדל"ן ומתכנני האירועים עושים את המחקר שלהם באינטרנט בימינו, ותצוגות אוויר יפות ואינפורמטיביות יכולות לעזור להם להעריך את הנכס ולעזור להם ממש לדמיין את עצמם במיקום שאתה רוצה להציג ובסופו של דבר גם למכור.

שכונה בירושלים שצולמה עם רחפן
שכונה בירושלים שצולמה עם רחפן

תיירות

בין אם מדובר באטרקציות תיירותיות בארץ או בחו"ל, מלונות או טיסות ליעדים נחשקים, צילום רחפן יכול לקרב את הקונה הפוטנציאלי אל החוויה עצמה בצורה שתמחיש לו להיכן הוא הולך להגיע ומה מצפה לו שם. בתחום כמו תיירות, צילום בעזרת רחפן יכול לצמצם עד למינימום את תלונות ה"לא ידעתי" של הלקוחות.

אירועים וצילומי כנסים

השימוש בצילומי רחפן בסרטוני תדמית נמצאים בשימוש נרחב גם בסרטונים לקידום אירועי חוץ וכנסים. מבט אווירי על האירוע מאפשר למפרסמים להבליט את הנוכחות, להראות דברים שקורים בשטח מנקודת מבט אחרת, להעביר את האווירה ואת האטרקציות של האירוע, כמו גם להדגיש נותני חסות. אירועי ספורט, קונצרטים בחיק הטבע, פסטיבלים קהילתיים, אירועים עסקיים וחתונות משתמשים באופן קבוע בצילומי רחפן.

כאמור, שילוב צילומים על ידי רחפן בסרטוני תדמית הן הטובות ביותר גם לתיעוד עבודותיהן של חברות בענף הבניה,  גינון, ריצוף, תאורה ותעשיות אחרות בתחום. סוג זה של קטעי וידאו יכול לתת כלים לא רק בכדי לשתף את התקדמות העבודה והתוצאות עם לקוחות, אלא גם תוכן לשיווק ללקוחות פוטנציאליים.

חברות המייצרות ומספקות מוצרים ושירותים להובלה ובילוי יכולות גם הן להפיק תועלת רבה מצילומי רחפן מהאוויר, שכן הן יכולות ממש להציג את המוצרים והשירותים שלהן בפעולה. מוצרים כמו מכוניות, סירות, שירותי נסיעות וחוויות, ועוד רבים אחרים בתחום. כבר אין כמעט  בימינו סרט תדמית למכונית או פרסומת לשיט שאין בה צילומים מהאוויר!

4 סיבות עיקריות לשימוש ברחפן בסרטון תדמית

אדם מטיס רחפן

מחיר

בין אם אתה יודע זאת או לא, הפקה מקצועית של סרטון עסקי בדרך כלל אינה זולה, אך היא השקעה חשובה לזהות המותג שלך. סרטוני תדמית כאלו מסוגלים לספק ערך חסר תקדים – מבחינת החזר ההשקעה השיווקי שלך – עבור הכסף המושקע על כך. עם כמויות כה גבוהות של שימושים אפשריים, תוכן וידאו מספק לך יכולת להגיע ללקוחות פוטנציאליים באופן שאף כלי שיווקי אחר לא יכול. הדבר הטוב ביותר בצילומי רחפן הוא שעם קצת תכנון תוכל ללכוד את כל הצילומים שלך באותו היום מה שיחסוך לך זמן, כסף וכאב ראש מיותר. ומי לא אוהב לחסוך זמן וכסף?

איכות

הטכנולוגיה שרק הלכה והשתפרה עם השנים יכולה לספק למותג שלך צילומים באיכות מדהימה.

רבגוניות בלתי מוגבלת

בשל הגודל הקומפקטי של הרחפנים בטבע, הם מסוגלים לספק זוויות וידיאו ייחודיות ומעניינות שלא היו אפשריות בעבר. רחפנים הם  כה חזקים עד שהם יכולים לעוף סנטימטרים ספורים מעל הקרקע ועד כמה מאות מטרים באוויר. עוד פיצ׳ר שימושי ביותר שרחפן יכול לעשות שלא היה ניתן לעשות בעבר הוא לטוס בחדר, החוצה מבעד לחלון כדי לתת צילום ייחודי. נוסף על כך, רחפנים יכולים לרחף במקום , לנוע שמאלה, ימינה, למעלה ולמטה הכל בפיקוד המפעיל. רחפנים הם אוטונומיים לחלוטין ומסוגלים לספק את מיקום המצלמה המושלם לצילום המושלם.

הפוך לבלתי נשכח

על ידי היכולת להפיק סרטון שהוא בולט ומושך תשומת לב, אתה מגביר את מעורבות הלקוחות , את היקשרותם למותג שלך ובעקבות זה העסק שלך יוכל לשפר את המרות המכירות, כמו גם להגדיל את המודעות למותג. שימוש בסרטון שצולם על ידי רחפן מהאוויר כרושם ראשוני מושך תשומת לב לחברה שלך והוא הזדמנות מצוינת לגרום למותג שלך להתבלט הרבה מעל המתחרים שלך.

דוגמאות לשימוש ברחפנים בסרטי תדמית מרחבי הרשת

לקריאה נוספת

פורסם ב: סרט וידאו, סרט תדמית, סרטון תדמית, סרטוני וידאו, סרטוני תדמית, סרטי תדמית, תוכן וידאו

תגיות: | | | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן