דף הבית » כתיבת תוכן » סיפור לקוח: “הכתבות של כתבנית עוזרות לי לחשוף את העוקבים למידע וזוכות לשיתופים”

סיפור לקוח: “הכתבות של כתבנית עוזרות לי לחשוף את העוקבים למידע וזוכות לשיתופים”

 אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים בפורמט הזה של ‘סיפורי לקוח‘, זה את ההזדמנות להכיר פן אחר ומפתיע של הלקוחות. בהקשר הזה הסיפור האישי של איציק רומנו מרתק במיוחד.

איציק רומנו

מהייטק להוראת נהיגה

במשך שנים ארוכות איציק רומנו עשה קריירה יפה בתחום ההייטק, הוא ניהל פרויקטים גדולים ועבד בתפקידי כספים בחברות גדולות כמו ברליץ ונוקיה. הוא התפרנס יפה והיה מושא להערכה על ידי הסובבים אותו, אבל משהו הרגיש לו חסר. הרבה אנשים עושים מהפכי קריירה באמצע החיים, המהפך שאיציק רומנו עשה הוא אחד המעניינים שנתקלנו בהם. כבר פגשנו אנשי הייטק שעזבו הכול והלכו להיות חקלאים בגליל, איציק רומנו הוא האדם הראשון שפגשנו שעזב קריירה מבטיחה בהייטק לטובת קריירה (בדיעבד מבטיחה לא פחות) של מורה לנהיגה.

איציק רומנו רצה לעסוק בחינוך ולתת ערך מוסף בלתי אמצעי לאנשים, אך בשונה מהייטקיסטים אחרים שפונים להוראה של מקצועות כמו אנגלית, מתמטיקה או מדעים, הוא החליט להפוך למורה לנהיגה. תוך כמה שנים הוא הפך לאחד ממורי הנהיגה המובילים באזור רחובות, נס ציונה וגדרה וזה מוביל אותנו למפגש שלו עם כתבנית. כמו שבטח הבנתם, איציק אינו המורה הסטנדרטי לנהיגה. מה שמעניין אותו זה לחנך בני נוער לנהיגה נכונה ולתת להם בסיס תיאורטי רחב. את זה הוא עושה, בין היתר, בעזרת תכנים מקצועיים עשירים ופוסטים לפייסבוק שהוא מפרסם בדף העסקי שלו ברשת החברתית ופה בדיוק, מתחיל שיתוף הפעולה הפורה שלו איתנו.

כלי מצוין לקבלת פידבק

איציק רומנו הבין שתוכן איכותי, שכתוב בשפה נהירה ומעניינת הוא אמצעי נהדר להעברת ידע. איציק הוא אמנם בעל ידע עצום בנהיגה, אך כמקצוען הוא מבין שכדי לתרגם את הידע הזה לתוכן הוא זקוק לעזרה של מקצוענים בתחום הכתיבה. לכן הוא הגיע אלינו, לכתבנית. בנוסף, איציק מציין שהכתבות והדיון הער שמתפתח בעקבותיהן, מספקים לו פידבק על רמת הידע וההבנה של ציבור העוקבים, שרבים מהם הם תלמידיו בעבר ובהווה. כך איציק רומנו מסכם את חוויית העבודה עם כתבנית: “אני מזמין מכתבנית כתבות שיווקיות, המידע מגיע ממני, ואנשי התוכן של כתבנית מעבדים אותו למאמר מעניין ומקצועי. אני משתף את הכתבות בדף הפייסבוק שלי והכתבות של כתבנית עוזרות לי לחשוף את העוקבים למידע וזוכות לשיתופים. זה מאפשר לי לתת ערך מוסף של תכנים שמאוד חסרים לתלמידים מעבר לשיעורים. הכתבות מנוסחות טוב, כתובות יפה מאוד ומייצרות עבורי חשיפה חיובית.”

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבה לפייסבוק, כתיבה לרשתות חברתיות, כתיבת תוכן, סיפור לקוח

תגיות: | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן