דף הבית » כתיבת תוכן » כיצד לכתוב מיילים שהופכים קוראים ללקוחות משלמים? 13 טיפים מעשיים

כיצד לכתוב מיילים שהופכים קוראים ללקוחות משלמים? 13 טיפים מעשיים

שיווק בדוא”ל הוא מרכיב חשוב בכל עסק שפועל בזירת האונליין אבל אם המיילים שלכם לא הופכים את הקוראים ללקוחות משלמים מדובר לרוב בבזבוז זמן וכסף. למרבה המזל, יש כמה טיפים פשוטים ויעילים שבהם תוכלו להשתמש כדי לשפר את השיווק שלכם בדוא”ל. הנה 13 טיפים מעשיים קצרצרים לכתיבת מיילים שיכולים להפוך את הקוראים שלכם ללקוחות שגם ישלמו.

איור של ניוזלטר

כתבו שורת נושא משכנעת

שורת הנושא היא הדבר הראשון שהקוראים שלכם רואים, אז השקיעו בקריאייטיב שלה. שורת נושא טובה צריכה להיות מושכת תשומת לב, רלוונטית ולהציע ערך. לדוגמה, במקום “ניוזלטר מרץ”, נסו את “הטיפ הסודי שלנו לעונת האביב”.

קצר וקולע

צאו מנקודת הנחה שהקוראים שלכם עסוקים ואין להם זמן לקרוא מיילים ארוכים. הקפידו על הודעות דוא”ל קצרות וענייניות, והתמקדו במסר מרכזי אחד. השתמשו בבולטים, כותרות וכותרות משנה כדי להקל על הקריאה.

התאימו אישית את האימיילים שלכם

התאמה אישית היא המפתח לבניית קשר אישי יותר עם המנויים שלכם. השתמשו בשם שלהם בפתיחה ופלחו את רשימת הדוא”ל שלכם על סמך תחומי העניין, ההתנהגות או הדמוגרפיה שלהם. זה יעזור לכם להתאים את המסרים לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים שלהם.

תנו ערך

הקוראים שלכם לא ימשיכו לקרוא את המיילים שלכם אם הם לא מקבלים מהם ערך. ודאו שכל אימייל שאתם שולחים מציע ערך, בין אם זה בצורת תוכן יחודי, הטבה מיוחדת או טיפים ועצות שימושיות.

השתמשו בהנעה לפעולה

בכל אימייל חייבת להיות קריאה ברורה לפעולה (CTA). בין אם אתם רוצים שהקוראים שלכם יקנו מוצרים, ירשמו לניסיון חינם, יהפכו לעוקבים בטיקטוק או יקראו את הפוסט האחרון שלכם בבלוג, ודאו שברור להם מתוכן המייל מה אתם רוצים שהם יעשו בתום הקריאה.

צרו דחיפות

יצירת תחושת דחיפות יכולה לעזור לכם להגדיל את ההמרות. השתמשו בביטויים כמו “הצעה לזמן מוגבל” או “נותרו רק מספר מקומות בודדים” כדי לעודד את הקוראים שלכם לפעול מיד.

השתמש בהוכחות חברתיות

סביר יותר שאנשים יקנו ממכם אם הם רואים שלאחרים הייתה איתכם חוויה חיובית. השתמשו בהוכחות חברתית באימיילים שלכם, כגון ביקורות של לקוחות (כתובות או מצולמות), המלצות וסיפורי לקוח כדי לבנות אמון ואמינות.

פלחו את הרשימה שלכם

הזכרנו זאת קודם אבל נחדד. פילוח רשימת הדוא”ל שלכם יכול לעזור לכם לשלוח הודעות ממוקדות ורלוונטיות יותר. פלחו את הרשימה שלכם על סמך גורמים כמו התנהגות, תחומי עניין או נתונים דמוגרפיים כדי לוודא שהמסרים שלכם פוגעים בול במטרה.

בצעו אופטימיזציה לנייד

כיאה לדור התזזיתי בו אנו חיים, יותר ממחצית מכל המיילים נפתחים במכשירים ניידים. ודאו שהמיילים שלכם מותאמים לניידים, עם עיצוב רספונסיבי שמתאים לכל גודל מסך.

אל תתביישו להשתמש באימוג’ים

אימוג’ים יכולים לעזור לאימיילים שלכם לבלוט מעל כל המיילים שהנמען מקבל. השתמשו בהם במשורה אבל השתמשו בהם.

השתמשו במילים חזקות

מילים וביטויים חזקים יכולים לעזור להגדיל את ההמרות. השתמשו במילים חזקות או בביטויים משכנעים כמו “חינם”, “זמן מוגבל”, “נותרו 34 כרטיסים אחרונים”, ו”ל-24 שעות הקרובות” כדי למשוך את תשומת הלב של הקוראים שלכם וליצור תחושת דחיפות.

התמקדו ביתרונות, לא בתכונות

כאשר אתם מתארים את המוצרים או השירותים שלכם, התמקדו ביתרונות שהם מציעים, במקום בתכונות שלהם. הקוראים שלכם לא רוצים לדעת שהטלוויזיה החדשה שלהם בגודל 70 אינץ’, הם כן רוצים לדעת שהיא תכסה להם חצי מהקיר בסלון, שיש לה נוכחות מרשימה ושאפשר לראות דרכה אפילו את הזיפים של מנור סלומון במהלך המשחק.

מעקב המרות

מעקב הוא המפתח להצלחה ולהפיכה של קוראים ללקוחות משלמים.

  • שלחו דוא”ל שונה נוסף לאלה שפתחו את המייל אבל שלא רכשו.
  • שלחו דוא”ל שונה לאלה שהכניסו פריטים לסל הקניות אבל לא שילמו.
  • ושלחו מייל זהה עם כותרת שונה לאלה שלא פתחו את המייל הראשון.

לסיכום, כתיבת מיילים שיווקיים יעילים שמסוגלים להפוך קוראים ללקוחות משלמים דורשת שילוב של יצירתיות, אסטרטגיה ומעקב. אם תקפידו ליישם אפילו חצי מ-13 העצות הללו, תוכלו לשפר את השיווק שלכם בדוא”ל ולהתחיל לראות תוצאות טובות יותר מהקוראים שלכם. סליחה, מהלקוחות שלכם 😊

זקוקים לעזרה בכתיבת תוכן של מיילים כאלה? דברו איתנו כאן או בטלפון 04-6491136. יש לנו טונה ושנים רבות של ניסיון. נשמח לשפוך אותם על המותג שלכם 😊

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבת תוכן

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן