דף הבית » כתיבת תוכן » תוכן לאתרי אינטרנט ומדיות חברתיות – הטרנדים שהולכים לכבוש את 2021

תוכן לאתרי אינטרנט ומדיות חברתיות – הטרנדים שהולכים לכבוש את 2021

טרנד #1 – ו….אקשן!

הטרנד הזה הוא למעשה המשך ישיר של תהליך שהחל בשנים האחרונות, אבל ב 2021 הוא הולך ככל הנראה להגיע לשיאים חדשים של חדשנות ויצירתיות, שבהתאם לכך צפויים לשבור שיאי חשיפה בקרב קהלי יעד מגוונים.

לצד תוכן טקסטואלי וקופירייטינג איכותי, ניתן לחוש בבירור ואף לצפות בהוכחות אמפיריות לכך שהאלגוריתמים של מנועי החיפוש (ובראשם גוגל כמובן) ושל הרשתות החברתיות – בעיקר פייסבוק ואינסטגרם, "מעדיפים" תוכן בווידאו.

בנוסף, אי אפשר להתעלם מהנסיקה המטאורית של הרשת החברתית טיקטוק, שמבוססת בלעדית על תכני וידאו ממגוון עולמות תוכן. מה שהתחילה כאפליקציה "לילדים" הפכה תוך זמן קצר לקרקע פורה למפרסמים, שמגישים את המסרים השיווקיים שלהם בצורה קלילה אך מתוחכמת.

נתוני החשיפה אינם משקרים – מדובר באחת משיטות השיווק היעילות ביותר והשכלולים התמידיים שהתחום הזה מציע יגרמו לו לבלוט ב-2021 יותר מתמיד.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי על-מנת שישיגו את מטרותיהם, סרטוני וידאו צריכים להיות מופקים בצורה מושלמת. לכן, אם אתם מעוניינים לראות תוצאות, פנו למומחים (אנחנו למשל) בהפקת תוכן וידאו ותקבלו תמורה מלאה להשקעה שלכם.

טרנד #2 – אנימציה

עוד טרנד שכדאי לשים עליו עין הוא סרטוני אנימציה. לא, לא מדובר במיקי מאוס וחבורת דיסני, אלא בסרטונים מושקעים, מוקפדים, שמשרתים בעלי עסקים בצורה אופטימלית. זוהי דרך מעולה להחדיר מסרים פרסומיים בצורת תוכן ויזואלי שמדבר אל קהל יעד מכל הגילים ומכל הסוגים.

סרטי אנימציה מתחלקים לסוגים שונים, כמו סרטונים בדו ממד, סרטונים בסגנון "לוח לבן", הנפשות בעבודת יד ועוד. אך משותפת לכולם העובדה כי כאשר הם מתבצעים תחת שיטת עבודה מסודרת, בעזרת מיקור חוץ לאנשי מקצוע מומחים בתחום ועם תשומת לב לפרטים הקטנים, מדובר בערוץ שיווקי שיכול להביא לאחוזי המרה גבוהים.

חשוב להבין כי סרטוני אנימציה אינם מוזילים את העסק, או הופכים את המסרים שלכם לילדותיים. נהפוך הוא! סרטון אנימציה ברמה גבוהה יכול לסייע לכם להציג את עצמכם בצורה מקורית ומבודלת.

טרנד #3 – חשיבה כאילו אין קופסה

חשיבה מחוץ לקופסה זה כל כך 2020. אנחנו מציעים לכם לחשוב כאילו אין קופסה בכלל. מה זה אומר? ובכן, אם יש משהו ששנת 2020 לימדה אותנו, זה שבעסקים, לא רק החזק שורד.

התקופה המטלטלת שעברנו הראתה שבעלי עסקים שביצעו פעולות פורצות דרך, מצאו דרכים לשרוד גם כשהמצב היה קשה. אז גם אם הייתם רגילים למכור מוצרים מסוימים ולשווק אותם בדרכים מאוד ספציפיות, זה בדיוק הזמן לחשב מסלול מחדש. רעננו את סל המוצרים והשירותים שלכם והתאימו אותם לרוח התקופה ולקהלי יעד מדויקים.

זה לא חדש שמקוריות וחשיבה יצירתית הן הדרך לפצח אתגרים עסקיים, אבל ב 2021 זה יהיה בולט מתמיד, בשל השינויים התרבותיים והכלכליים שאנו חווים בשנה האחרונה.

לסיכום

אנחנו מקווים ש 2021 תהיה קצת יותר שפויה ורגועה מ 2020. אבל בכל מה שקשור לתוכן ויזואלי, שנת 2021 הולכת להיות סוערת ומרגשת. לצד הטרנדים שהזכרנו, חשוב גם להעניק תשומת לב לשיטות שיווק "מסורתיות" יותר, שעובדות מצוין כבר שנים רבות והן לא יפסיקו לעבוד גם כשהעולם יעבור לווידאו ואנימציה. אנחנו ממליצים להשתמש בכל אפיק שיווק שניתן: סרטוני וידאו, סרטוני אנימציה, קידום אורגני, ממומן, פרסום ברשתות החברתיות, בלוג באתר, ניוזלטרים ועוד. שילוב חזק בין כתיבת תוכן קידומי או שיווקי, ביחד עם סרטוני וידאו זולים שמיועדים להאריך זמן שהייה באתר ואנימציה, הוא המפתח להצלחה עסקית ב-2021 ובכלל.

לקריאה נוספת

פורסם ב: אנימציה, כתיבת והפקת סרטים וסרטונים, כתיבת תוכן, סרט וידאו, סרטוני וידאו, תוכן ויזואלי

תגיות: | | | | | | | | | | | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן