דף הבית » סרט תדמית » 6 יתרונות חזקים שיסבירו למה העסק שלך חייב סרטוני תדמית

6 יתרונות חזקים שיסבירו למה העסק שלך חייב סרטוני תדמית

סרט עם תמונות שונות

כל בעל עסק שמשקיע בשיווק דיגיטלי יודע שכדי להגיע להישגים, התוכן חייב לעמוד במרכז. הערך שנוכל לספק לגולשים והידע המקצועי שאנחנו מפגינים באמצעותו מהווה חלק בלתי נפרד מהמיתוג של העסק בדיגיטל. בשנים האחרונות, סרטונים הופכים להיות לאפיק תוכן מועדף על ידי מנהלי פלטפורמות רבים. מעל 60% מהעסקים כבר עושים שימוש בסרטונים כחלק מאסטרטגיית השיווק שלהם. מתוכם, מעל ל-80% חשים שזהו חלק משמעותי מעבודת השיווק וכי הם מספקים החזר השקעה אופטימלי.

אין ספק, שיווק בסרטונים הוא תוספת חדשה יחסית לארגז הכלים של עולם הקידום והשיווק. כמו כל כלי חדש, עשויות לעלות בהתחלה תהיות וחששות. הנתונים כיום מראים באופן חד משמעי ששיווק בסרטונים הוא העתיד. אם נעשה את זה נכון, נוכל להפיק החזר השקעה נפלא ולבנות אסטרטגיה משתלמת, גם כשמדובר בעסקים קטנים. אלו כמה מהסיבות העיקריות שהופכות את הווידאו לכלי השיווק הבא שלך.

שיעור ההמרה הגבוה ביותר

הנתונים מדברים בעד עצמם, סרטונים מקדמים מכירות ומעלים את נפח ההכנסות בצורה משמעותית. הוספת סרטון מוצר לדף הנחיתה שלך יכולה להגדיל את ההמרות ב 80%. זה לא צריך להפתיע אותנו – ככל שנוכל לתת לגולש חוויית רכישה שהכי מתקרבת לעולם האמיתי, ככה הוא יהיה בשל יותר לרכישה. עם סרטון, ניתן להעביר המון אינפורמציה במהירות ולאפשר ללקוח ללמוד על חוויית השימוש בו באופן חי. אם נשלב קישור לרכישה בסרטון עצמו, נוכל להקפיץ את ההמרות אפילו יותר. מעל ל-70% מהמשתמשים שצופים בסרטון מוצר ממשיכים ישר לרכישה!

המדיה המושלמת להעביר מסרים מורכבים

כולנו מכירים את האמירה שתמונה שווה אלף מילים. אם היא אכן נכונה, נוכל רק לדמיין כמה מילים שווה סרטון. זוהי ככל הנראה המדיה המגייסת ביותר והיא מאפשרת לך להעביר כמות אדירה של מידע בזמן קצר ותוך שמירה על עניין לאורך הצפייה. הרוב המכריע של המשתמשים משתפים שהם מחפשים סרטוני הסבר כדי ללמוד על שירותים ומוצרים והאפקטיביות שלהם באתרים היא ללא עוררין.

הפקת סרטון אנימציה מושקע או תוכן וידאו עם נראות כיפית ואינפוגרפיקות מבארות יאפשרו לך להעביר את המסר שלך בצורה ברורה יותר.

סרטונים יוצרים אמון

הבסיס לביצוע המרות ומכירות הוא בניית אמון. עם זאת, מעבר לרווח המיידי, חשוב שנציב את האמון כמטרה בפני עצמה. בסופו של דבר, שיווק מבוסס תוכן מושתת על בניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוח ובשביל זה, אנחנו זקוקים ליצור אמון.

סרט תדמית יכול לעודד אמון מאחר והוא פונה לרגש ומעביר את המסר בגובה העיניים. יש משהו בסרטון שהוא פתוח ומאפשר למשתמשים להציץ אל העולם שמאחורי המוצר ולכן לרוב ההגנות והחשדות יורדים והם מוכנים יותר לרכישה. זוהי כנראה הסיבה שמעל למחצית ממי שקונה אונליין מצהירים שסרטונים מעניקים להם יותר ביטחון לבצע רכישות ברשת.

גוגל מת, על תכני ווידאו

הנתונים בשטח מראים שדירוגי האתר קופצים משמעותית מהרגע שאנחנו מעלים סרטונים לפלטפורמות שלנו. מחקרי שיווק מראים שהסיכוי להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל קופץ במאות אחוזים כשמוטמע סרטון בבאנר עמוד הבית שלך. יש שתי סיבות עיקריות לכך:

  • הסיבה הראשונה היא סיבה כלכלית-עסקית, מאז שיוטיוב נרכשה על ידי גוגל, לסרטונים יש משקל חסר תקדים על הדירוג במנועי החיפוש שלה. זהו צעד שנועד לחזק את סמכות הפלטפורמה שמהווה חלק בלתי נפרד מהחזית העסקית של ענקית החיפוש.
  • הסיבה השנייה היא מקצועית יותר: בסופו של דבר, גוגל שואפת לספק לגולשים את התוצאה האמינה ביותר בהתאם לביטויי החיפוש שלהם. סרטונים, כפי שראינו, הם כי עוצמתי לבניית אמון. סרטון מגדיל משמעותית את משך הזמן שגולשים מבקרים באתר שלך וככל שהחשיפה ארוכה יותר, כך גם האמון הולך ומתחזק.

החזר השקעה חסר תקדים

אחד מהאתגרים הבולטים ביותר כשזה מגיע לבחירה באפיקי השיווק שניישם, הוא החזר ההשקעה שנוכל להפיק מהם. השיווק הדיגיטלי מאפשר לייעל את יחסי העלות-תועלת יותר מאי פעם ועולם הווידאו מכניס לעולם הזה הזדמנויות חדשות. כשהיום זמינים כלי יצירת ועריכת סרטונים ידידותיים למשתמש בעלויות משתלמות ולפעמים אפילו בחינם וכשאפשר לייצר סרטונים מעולים גם מהמכשיר הנייד, ניתן להפיק החזר מדהים להשקעה שלך בסרטונים.

יותר כניסות לנייד

סרטונים ומכשירים ניידים הולכים יד ביד. כולנו מבינים את זה מעצם אורח החיים שלנו. בכמה סרטונים צפית היום בנייד מהרגע שהתעוררת ועד הרגע? 90% מהמשתמשים צופים בסרטונים בנייד שלהם. ביוטיוב מדווחים שצריכת הווידיאו מניידים עולה במאה אחוזים בכל שנה. בהתחשב בעובדה שרוב הרכישות נעשות בניידים ושהפופולריות של צפייה בסרטונים מהנייד רק גוברת, זהו מתכון בדוק להרחבת הקהלים שלך.

פורסם ב: סרט תדמית, סרטון תדמית, סרטוני תדמית, סרטי תדמית

תגיות: | | | | | | | | | | | | | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן