כך העבודה ככותבת תוכן עוזרת לי בלימודי התואר
סוף שנת הלימודים השנייה, תקופת פוסט הסגרים של הקורונה, המרצה הקפדן ו”המאיים” ביותר בתואר מבקש מאיתנו, הסטודנטים, להגיש לו עבודת…
סיפור לקוח: “אני פה בגלל אשתי”. כשהתחום של מוצרי אהבה, פוגש אהבה לתוכן איכותי
לשחר צרקצי יש עסק שלא שומעים עליו כל יום: הוא מנהל יחד עם אשתו חנות למוצרי אהבה ואביזרים למבוגרים. AMOR…
כך תשתמשו נכון באנימציה לקידום העסק שלכם
אנימציה (או הנפשה בעברית) זה כבר מזמן לא רק מיקי מאוס ודונלד דק. גם אם אתם לא וולט דיסני, זה…
סיפור לקוח: “התאהבתי בפורמט הדיגיטלי שמאפשר לי לעשות הזמנה בשעות לא סבירות”
נועה ששון היא מקצוענית אינטרנט שפועלת במגוון כובעים ובהם שיווק דיגיטלי, קידום אתרים אורגני SEO ואפילו מעניקה סיוע וייעוץ בניית…
פרסום בטיקטוק – ממש (כבר) לא לבני נוער בלבד
לא משנה כמה ננסה, אין מישהו שהצליח להתחמק מה-TIK-TOK, אותה אפליקציה סינית שהתחילה כפלטפורמה לשיתוף סרטוני ריקוד קצרים והפכה לאימפריה…
כך תכתבו מאמרים לקידום אתרים בחמישה שלבים פשוטים
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא טכניקת פרסום באינטרנט שמשתמשת במגוון כלים כדי להגדיל את הנראות של דף אינטרנט ברשת האינטרנט….
קופירייטינג לדיגיטל – קוים לדמותו וכללי יסוד
מהו קופירייטינג מוצלח? הרבה עסקים משתמשים בשירותי קופירייטינג (כתיבה שיווקית), אבל מה הופך קופירייטינג למוצלח – כלומר, כזה שבאמת מביא תוצאות…
כך תכתבו תיאורי מוצר אפקטיביים ולא משעממים (כולל דוגמה)
יש לך חנות מקוונת עם יותר מ-200 מוצרים ועכשיו עליך להעלות את המוצרים ו״למלא״ את המדפים הווירטואליים שלך. אתה רוצה…
סיפור לקוח: “אני משתמש במערכת האוטומטית של כתבנית כי היא באמת טובה”
עוזי שבת נמצא בתחום השיווק וקידום האתרים הדיגיטלי כבר 7 שנים. כחמש שנים הוא עבד כשכיר בחברות ושימש כמומחה SEO,…