סיפור לקוח: “טקסטים אינפורמטיביים שמסייעים לנו להיות אוטוריטה בתחום”
Nextep היא קבוצה שנוסדה בשנת 2008 ומתמחה בפתרונות הקמה ותחזוקה של מערכות ניהול לפי תקנים ישראליים ובינלאומיים. Nextep נמצאת היום…
תנו לתוכן שלכם לספר סיפור
בוודאי מצאתם את עצמכם חושבים הרבה על המוצר או השירות שאתם מוכרים ועל כמה שהוא טוב ועל כמה שאתם יותר טובים…
כתיבת נאומים – כך תכתבו נאומים מעולים
ראשית נבהיר, אמנם הפוסט הזה נכתב בלשון זכר אבל אנחנו לחלוטין מאמינים שיעשו בו שימוש גם נואמות. אל תרגישו לא…
בלי נציגת שירות מתפרצת – איך לכתוב דף שאלות נפוצות (FAQ)?
הידעתם שדף התשובות לשאלות נפוצות (Frequently Asked Questions) הוא אחד מהדפים הנצפים באתרי אינטרנט? בעוד שהעמוד העסקי שלכם בכל רשת…
כיצד להפוך קוראי בלוג ללידים וללקוחות משלמים?
האם תוכן של בלוגים יכול לשמש גם ליצירת לידים? למען האמת, מדובר באלמנט חיוני להצלחת האסטרטגיה השיווקית שלכם. סקר הבלוגים…
מפחדים מניתוחים? את אנליטיקס אתם חייבים לאתר שלכם
הוא יושב בבית, או שהוא בכלל בנסיעה ברכבת… זה לקוח פוטנציאלי שמזין כעת בשורת החיפוש את המוצר שהוא מחפש. האזור…
סיפור לקוח: “בכתבנית אני מקבל כתיבה טבעית ואיכותית”
אורן אוסי מתמחה בתחום הפרחים כבר ארבעים שנה. לפני 11 שנים פתח בנתניה חנות בשם ‘הפרחים של אורן’ שנחשבת לאחת…
מתי כדאי לפרסם פוסטים בפייסבוק?
בעבודה היום יומית כאן במשרדי כתבנית אנחנו כל הזמן מגלים דברים חדשים. זה לא סוד שכמעט על כל שאלה אפשר למצוא…
האתגרים שיש בכתיבת תוכן לאתרי ראיית חשבון
תוכן איכותי הינו רלוונטי עבור מגוון רחב של תחומים. בהתאם, ניתן להצביע על שימוש תדיר במי מסוגי התוכן השונים הקיימים…
