מפחדים מניתוחים? את אנליטיקס אתם חייבים לאתר שלכם
הוא יושב בבית, או שהוא בכלל בנסיעה ברכבת… זה לקוח פוטנציאלי שמזין כעת בשורת החיפוש את המוצר שהוא מחפש. האזור…
סיפור לקוח: “בכתבנית אני מקבל כתיבה טבעית ואיכותית”
אורן אוסי מתמחה בתחום הפרחים כבר ארבעים שנה. לפני 11 שנים פתח בנתניה חנות בשם ‘הפרחים של אורן’ שנחשבת לאחת…
מתי כדאי לפרסם פוסטים בפייסבוק?
בעבודה היום יומית כאן במשרדי כתבנית אנחנו כל הזמן מגלים דברים חדשים. זה לא סוד שכמעט על כל שאלה אפשר למצוא…
האתגרים שיש בכתיבת תוכן לאתרי ראיית חשבון
תוכן איכותי הינו רלוונטי עבור מגוון רחב של תחומים. בהתאם, ניתן להצביע על שימוש תדיר במי מסוגי התוכן השונים הקיימים…
האם העדכונים האחרונים באלגוריתם גוגל מסמנים את קץ התוכן שנכתב בתוכנות AI?
ככל שהשנים חולפות, נראה שהמשימה שלנו כאנשי תוכן הולכת ונעשית מורכבת יותר. האלגוריתם של גוגל משתכלל ללא הרף ודורש מאיתנו…
כתיבת תוכן לאתרים לשיווק נדל”ן בחו״ל
יש לא מעט אתרים בארץ שמשווקים לישראלים נדל״ן בחו״ל, ואין ספק שזה ראוי וטוב כי הרבה ישראלים מעוניינים לגוון את…
חברות בברית נאט”ו מנקודת המבט של כותבת תוכן
כל העולם ואשתו מדברים על חברות בברית נאט”ו. אוקראינה רק הביעה נכונות להצטרף לברית, רוסיה בתגובה פלשה אליה, ארה”ב הגיבה…
עושים סדר: מה ההבדל בין קידום אתרים לשיווק באמצעות תוכן?
אחת ההצהרות הראשונות שניתקל בהן כשנתחיל לקדם את העסק שלנו בפלטפורמות אינטרנטיות, הוא שכשזה מגיע לשיווק דיגיטלי – “התוכן הוא…
דגשים חשובים לפני כתיבה של תכנים בתחומים רגישים כמו בריאות או פיננסים (YMYL)
מנוע החיפוש של גוגל חולש על רוב תעבורת האינטרנט העולמית. זאת משום שחברת גוגל דואגת באופן תדיר לשים דגש על…