ההשפעה של מיקרו-קופי קטן על חווית משתמש גדולה
מהו בעצם מיקרו קופי? כשחושבים על יצירת חווית משתמש, מיד שמים דגש על כל הפרטים הקטנים כגון: הגופן, התוכן, הצבעים,…
תוכן וידאו (Video Content) לקידום אתרים – מציאות או דמיון?
קשה לנו להעלות על הדעת כיום תחום שהוא מסובך ומשתנה יותר מניהול תוכן באתר. ואם אנחנו, אנשי המקצוע בתחום, מודים…
כותבים תוכן בעצמכם? בואו ללמוד איך להנגיש את התכנים שלכם בהתאם לחוק + הטבה!
ב-1998 נחקק בישראל חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. כחלק מיישום חוק זה, עברו בכנסת תקנות שונות המקדמות נגישות, למשל…
שדרוג תוכן קיים בקביעות. למה, מתי ואיך עושים את זה?
תחילת שנה אזרחית חדשה היא זמן אידיאלי לבניית אסטרטגיית תוכן חדשה לעסק שלכם. אחת הטקטיקות הקלות ביותר לייצור תנועה חדשה…
המדריך המלא לכתיבה שיווקית
מבנה נכון של כתיבה שיווקית כותרת ומשפט פתיחה הכותרת ומשפט הפתיחה הם אולי שני האלמנטים החשובים ביותר בטקסט, שכן הם…
איך לכתוב תוכן נכון בעידן עדכון BERT של גוגל?
כבעלי אתרים או כאנשי תוכן בעולם השיווק הדיגיטלי, אתם וודאי יודעים שגוגל מעדכנת באופן קבוע את מנוע החיפוש שלה. היא…
סיפור לקוח: “אני נכנס לאתר של כתבנית ותוך יום-יומיים יש לי מאמר מקצועי באינטרנט”
האדריכל אלעד גבור, המנכ”ל של “א. גיבור אדריכלים – אדריכלות ובינוי ערים בע”מ”, משרד מוביל לאדריכלות ותכנון ערים שפועל מראש…
איך לכתוב תוכן עניינים כמו שצריך
תוכן עניינים מפרט את רשימת הפרקים ותתי הפרקים ולמעשה משמש כמפת המאמר, הספר, עבודת המחקר וכדומה. תוכן העניינים מכיל בתוכו…
10 טיפים לכתיבת טיפים מוצלחים במיוחד
מוצר דיגיטלי כגון אסופת טיפים יכול להיות דרך נפלאה לביסוס והעמקת מערכת היחסים שלכם עם הלקוחות וגם יכול לשמש כמוצר…