דף הבית » שיווק באמצעות תוכן » הנה האסטרטגיות שיאריכו את חיי התוכן העסקי שלכם

הנה האסטרטגיות שיאריכו את חיי התוכן העסקי שלכם

שיווק באמצעות תוכן הוא מרכיב חיוני באסטרטגיה עסקית מוצלחת. יצירת תוכן איכותי דורשת השקעה ניכרת של זמן, מאמץ ומשאבים. עם זאת, ברגע שתוכן מתפרסם, אין זה אומר שתוקפן של התועלות שלו פג בהכרח וגם אם זה קורה, ישנן אסטרטגיות שונות להארכת חיי התוכן העסקי ולמקסם את ההחזר על ההשקעה ביצירת תוכן.

להשקות צמחים

מקסום החזר על ההשקעה ביצירת תוכן

הצעד הראשון להארכת חיי התוכן העסקי הוא בראש ובראשונה בחירת מספר נושאים רלוונטיים לפתרונות שהעסק מציע. יוצרי התוכן יכולים לייצר הרבה רעיונות ותתי נושאים עבורכם, כדי ליצור תוכן שיפנה לקהל היעד. כאשר תוכן נוצר מתוך מחשבה על קהל מסוים, יש סיכוי גבוה יותר שהוא ישותף וייצר יותר לידים.

יתר על כן, עסקים יכולים לחזק את מסרי המפתח שלהם על ידי התמקדות בהצעת המכירה הייחודית שלהם. יש חשיבות מכרעת להציג את העסק כמתמחה בתחום מסוים, והתוכן צריך לשקף את המיקוד הזה. לדוגמה, אם העסק מתמחה באספקת מוצרים ידידותיים לסביבה, התוכן צריך להדגיש את חשיבות הקיימות.

טיפים מעשיים לשינוי ייעוד של תוכן:

ייעוד מחדש של תוכן בפורמטים ובפלטפורמות שונות היא דרך מעשית להאריך את חיי התוכן העסקי. להלן כמה דוגמאות לאופן שבו ניתן ליישם מחדש תוכן:

  1. הפיכת פוסטים בבלוג לפרסומות מידע במדיות החברתיות: ייעוד מחדש של פוסטים בבלוג לפרסומות מידע קצרות וקולעות לפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טיקטוק ואינסטגרם, היא דרך יעילה להגיע לקהלים חדשים, לדייק את המיתוג, לחדד נקודות חשובות שבהם העסק מתמחה והפתרונות שהעסק מציע. וידאו וסרטונים מציגים את המידע באופן שקל יותר לצרוך ולספוג עבור הקהל שלכם ולכם זו שיטה מאוד אידיאלית למחזור תוכן.
  2. עדכוני מדיה חברתית: יצירת עדכוני מדיה חברתית מתוכן קיים היא דרך פשוטה לשמור על תוכן רענן ורלוונטי. לדוגמה, ציטוט ממאמר שכתבתם בעבר יכול להפוך לעדכון מדיה חברתית, וכך לפתוח שיח על הנושא הזה, להתרכז בו ולנפח אותו בצורה נכונה שתתאים לסגנון העסק שלכם. דוגמה נוספת לעדכון מדיה חברתית, זה הצגת דוחות וגרפים או סרטוני אינפוגרפיקה של העסק, כדי להעביר מסר או נקודה מסוימת שחשוב שהקהל שלכם ידע, בעיקר כי המידע הזה עשוי לחזק את המיתוג שאתם בונים ואת הדעה של הקהל שלכם על המותג שלכם, כדי שבסופו של דבר יקנו ממכם.
  3. יצירת אינפוגרפיקה מדוחות עסקיים: אינפוגרפיקה היא דרך מצוינת להציג נתונים מורכבים בצורה מושכת ויזואלית. אינפוגרפיקה היא ייצוג חזותי של מידע או נתונים שנועדו להפוך מידע מורכב, להבנה בקלות. הוא משלב נתונים, טקסט ותמונות כדי ליצור הצגה ברורה ותמציתית של מידע, לעתים קרובות באמצעות תרשימים, גרפים ועזרים חזותיים אחרים. אינפוגרפיקה משמשת בדרך כלל בשיווק כדי להעביר מידע בצורה מרתקת ואינפורמטיבית כאחד. היא משמשת לעתים קרובות כדי להדגיש סטטיסטיקות מפתח או מגמות, כדי להסביר מושגים מורכבים, או כדי להשוות קבוצות שונות של נתונים. ניתן ליצור אינפוגרפיקה באמצעות מגוון כלי תוכנה, כולל תוכנות מיוחדות לעיצוב אינפוגרפי או כלי עיצוב גרפי כלליים יותר כגון Adobe Illustrator או Canva. לכן, יצירת אינפוגרפיקה מדוחות עסקיים היא דרך מצוינת לייעוד תוכן מחדש וליצור עניין בעסק.
  4. שינוי מטרת התוכן: לקיחת נושא מסוים בו העסק מתמחה והפקת תכנים מגוונים ממנו אבל בדרכים שונות ומגוונות כמו וידאו, סקרים, מאמרים, פוסטים באינסטגרם, פוסטים בפייסבוק, סרטוני טיקטוק, סטוריז, פעילויות מדיה חברתית ועוד, היא דרך יעילה להגיע לקהלים חדשים ולעורר תכנים מחדש.

אסטרטגיות מוצלחות לעורר לחיים ולרענן תוכן קיים

חקירת דרכים חדשניות לעורר תוכן קיים ולייצר ממנו תוכן חדש היא אסטרטגיה נוספת להארכת חיי התוכן העסקי. הנה כמה אסטרטגיות מוצלחות לרענן תוכן קיים:

  • יצירת תוכן אקטואלי בהתאם למצבים משתנים בתחום: עסקים חייבים להתעדכן בטרנדים וההתפתחויות האחרונות בתחומם. יצירת תוכן אקטואלי שמתייחס להתפתחויות הללו היא דרך מצוינת לשמור על תוכן רענן ורלוונטי כל הזמן.
  • שינוי “חלון הראווה” של העסק: בכל תקופה חיוני לשנות את “חלון הראווה” של העסק ולהתמקד בנושאים מסוימים שהעסק נותן להם מענה. גישה זו עוזרת לשמור על תוכן רלוונטי ומושך את קהל היעד.
  • הגעה לקהלים חדשים: עסקים צריכים תמיד לחפש דרכים להגיע לקהלים חדשים. ולכך יש כמה דרכים יעילות. דרך ראשונה היא לייצר תוכן רחב בתחום שלכם, כך כמה שהתוכן יותר “כללי” כך יותר אנשים יוכלו להתחבר אליו, אם כי האסטרטגיה הזו יעילה רק כדי להגיע לקהל חדש ולא כדי לחמם אותו ולהעביר אותו שלבים במשפך השיווקי. דרך שנייה היא לייצר קמפיינים ממומנים עם תקציבים גבוהים יותר כדי להגיע לקהל גדול יותר, ודרך שלישית להגדיל את קהל היעד, היא באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים יחד עם עסקים במעגל העסקי שלכם, בתחומי העניין שלכם, ומשפיעני רשת שרלוונטיים לתחום העיסוק והמותג שלכם שיכולים להעביר מסר וחיבור ברור ומדויק ככל האפשר. דרך רביעית היא ייעוד מחדש של תוכן ויצירת תוכן חדש בפורמטים ובפלטפורמות שונות שעדיין לא מכירים אתכם שם, היא דרך מצוינת להגיע לקהלים חדשים וללקט את הקהל הרלוונטי עבורכם. דרך חמישית היא יצירת קבוצות וקהילה או הצטרפות לקהילות קיימות כמומחים בתחומכם. בשיתוף פעולה נכון תוכלו לפרסם את עצמכם לקהילה גדולה וגם לתת ערך ולהציג את עצמכם כאוטוריטות בתחומכם.

לסיכום, הארכת חיי התוכן העסקי היא מרכיב מכריע באסטרטגיית שיווק מוצלחת לאורך זמן. ייעוד מחדש של תוכן בפורמטים ובפלטפורמות שונות, יצירת תוכן אקטואלי ושינוי המיקוד של חלון הראווה של העסק שלכם, הם כולם דרכים יעילות להארכת חיי התוכן העסקי ומיקסום ההוצעה הכספית או המשאבים שנדרשו כדי לייצר את התכנים שלכם. על ידי קיום אסטרטגיות אלו, עסקים יכולים לשמור על היתרון התחרותי שלהם ולהמשיך למשוך את קהל היעד שלהם לאורך זמן רב.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבה לאינסטגרם, כתיבה לפייסבוק, שיווק באמצעות תוכן

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן