כמות מול איכות: עדיף להשקיע בעמוד תוכן אחד ארוך ומעמיק או בכמה מאמרים קצרים ופשוטים?
כולנו שמענו מישהו אומר את זה ואם לא התחבאתם מתחת לאיזה סלע לאחרונה, גם אתם קראתם את המשפט האלמותי –…
כתיבת תוכן לאתרים: מה כדאי לדעת?
זה נכון שלכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט יש הרבה במשותף עם צורות אחרות של כתיבה, אבל כדאי להיות מודעים למספר הבדלים…
זה מה שאתם צריכים לעשות כדי שהתוכן שלכם ישותף יותר ברשתות החברתיות
אחרי ניתוח של עשרות אלפי תכנים שונים באתרים מכל העולם, גילינו מספר פרמטרים חשובים שיכולים להשפיע בקלות על קידום התוכן…
תוכן לאתרי אינטרנט ומדיות חברתיות – הטרנדים שהולכים לכבוש את 2021
טרנד #1 – ו….אקשן! הטרנד הזה הוא למעשה המשך ישיר של תהליך שהחל בשנים האחרונות, אבל ב 2021 הוא הולך…
מדריך: איך לכתוב נכון תיאורי מטא (Meta Descriptions) שיקפיצו אתכם בגוגל
הקדמה (חובה!) כתיבה נכונה של תיאור מטא הוא אחד הפרמטרים החשובים בקידום אתרים והוא יכול לשפר משמעותית הן את המיקום…
“מאז שאנחנו עובדים עם כתבנית כמות הלייקים בעמודים שלנו זינקה” [סיפור לקוח]
הסיפור של חברת Hair Station מתחיל בשנת 2005 בארצות הברית, כאשר נועם יצחקי החל לשווק ולהתמחות בתחום תוספות השיער הטבעי….
במה כדאי להשקיע לפרסום העסק? בסרט תדמית או בסרט פרסומת?
https://youtu.be/uahXYRIrc6k בזמנים בהם השוק רווי בעסקים המתחרים על לבם ועל כיסם של הלקוחות, בעלי עסקים חייבים למתוח את גבולות השיווק…
כתיבת תוכן משפטי – איך כותבים בצורה שתגרום ללקוחות שזקוקים לייעוץ משפטי להתקשר?
למרות שכבר כתבנו תכנים מגוונים למאות עורכי דין ומגשרים, אחת השאלות הכי נפוצות שאנחנו מקבלים היא: “איך אתם יכולים לכתוב…
4 דרכים לשיפור תיאורי המוצרים באתר שלכם
מדפים בסופר מרקט למרות שכתיבת תוכן של תיאור מוצר משכנע חיונית למכירה באינטרנט (ללא אחד כזה אף אחד לא יקנה…