מחקר: תוכן דיגיטלי משפיע על גברים ונשים באופן שונה
בעולם הצרכנות הדיגיטלי של היום, מרכיבים אנושיים רבים משפיעים על צורת השיווק של בעלי אתרים. לטובתם עומדים היום כלים רבים…
חסרונות העבודה מול חברת כתיבת תוכן
בואו נתחיל מהסוף: אנחנו יודעים שאנחנו יורים לעצמנו במאמר הזה ברגל, אנחנו יודעים שנקומם עלינו חצי מחברות כתיבת התוכן בארץ…
מהגיגיה של כותבת תוכן
אחרי שסיפרתי לכם בפוסט הקודם שלי על המחיר אותו אני משלמת ככותבת תוכן, חשבתי לספר לכם גם על התכונות שנדרשות…
[ראיון] עם מקס פרידמן על השקעה בתוכן מסוג אחר
בראיון בלעדי ל”כתבנית” מספר מקס פרידמן, מייסד ומנהל קהילת השקעות הנדל”ן בחו”ל “INVEST2GO”, כיצד גילה שסוד התוכן השיווקי המושלם –…
כתיבה של כותרות מתאימות ל”פירורי לחם”
מאז 2009 בערך, כמעט בכל תחזית שנתית לטרנדים הלוהטים של השנה הבאה מופיעים ה-Breadcrumbs. אותם “פירורי לחם”, כעין סרגל ניווט…
האם עסקים קטנים ובינוניים נמצאים בעמדת נחיתות בעולם השיווק באמצעות תוכן?
כל עסק יכול לשווק את עצמו בהצלחה באמצעות תוכן. אבל אם יש לכם עסק קטן והמתחרים שלכם הרבה יותר גדולים…
דגשים לכתיבת תוכן לאתרי קוסמטיקה טבעית
בשנים האחרונות העולם מאמץ לחיקו אלמנטים יותר ידידותיים לסביבה וביניהם מוצרי קוסמטיקה טבעית. מוצרים אלו מבוססים על חומרי גלם טבעיים…
איפה שמתי את המפתחות? 3 הדברים שאסור לכותב תוכן לשכוח
לפעמים, לאנשים מבחוץ, כאלה שאינם מצויים בענייני התוכן והאתרים, נדמה שכתיבת תוכן היא עבודה ככל עבודה אחרת. אבל, למעשה, אם…
5 דברים שאסור לכם לעשות כשאתם כותבים לעסק שלכם
אוצר המילים בו אנחנו משתמשים מתרחב יומיום, בזכות מילים חדשות שנכנסות ללקסיקון שלנו, מילים שעושות באז. לא מזמן סיימנו את…