כתבת צבע מגזינית

קהל היעד שלך רוצה להכיר אותך לעומק.

ככה זה עובד היום, ממותגי עסקים בדיגיטל מצופה להיות נגישים יותר, בעלי אופי ולאפשר לצרכנים לא רק ללמוד על השירותים והמוצרים שלך, אלא לצרוך תוכן שיאפשר להם לחוות את ההווי, הערכים והסיפורים שמאחורי השירותים והמוצרים שלך באופן בלתי אמצעי. אחת הדרכים היעילות ביותר להכניס את הצרכן אל המעגל הפנימי שלך ולבנות קהילה סביב המותג שלך, היא באמצעות כתבת מגזין מעניינת ובעלת ערך מוסף.

רוצה לראות דוגמה?

כתבת צבע מגזינית יכולה לשרת אותך ואת העסק שלך בכמה דרכים

כתבה כזו יכולה ללבוש המון צורות ולשרת הרבה מטרות לקידום העסק שלך.

  • ניתן לסקר אירוע משמעותי ומעניין של החברה וללמד את הצופה על הייחודיות של המוצרים, על עולם הערכים שמנחה את העסק, על היחס לעובדים או מעורבות בעניינים ציבוריים בעלי ערך.
  • אחת הדרכים היעילות ביותר להגביר חשיפה ומעורבות, היא באמצעות תכנים שלוקחים את הצופה "מאחורי הקלעים". סיקור צעד-אחר-צעד של הכנת מנה בבית הקפה שלך בהנחיית השף, יציאה לסיבוב ברכבים המוצעים למכירה והשכרה או התנסות במוצרים ושירותים שונים בשטח יאפשרו לצופים לחוות את המוצר שלך מקרוב.
  • תוכן יעיל לגיוס כישרונות ולימי עיון והדרכה עבור מחלקות HR.
  • יום בחיי מנכ"ל החברה, צוות העובדים, הצלחות משמעותיות ועוד.
  • מתחמי אירועים וחברות לטיולים ואטרקציות יוכלו לקחת את הצופה ליום של כיף מבלי לעזוב את הבית. בכתבה ניתן יהיה לשלב תיעוד של חוויית הלקוחות ושל ההכנה לקראת האירוע ולהעביר את הצופה את כל התהליך.

כתבת צבע מגזינית כוללת

בימוי מקצועי תוך יישום חשיבה קולנועית, בניית תחקיר מקיפה וכתיבת ואישור תסריט. בסיום כל שלבי ההכנות, צוות המונה כתב צלם עם ציוד צילום, סאונד ותאורה יוצא לשטח למשך כ-10 שעות כדי לצלם ולסקר את האירוע או הנושא תוך שהוא מבצע צילומים, צילומי אוירה וראיונות בשטח. לאחר הצילומים אנו נערוך את התכנים הויזואליים בקפידה ונזקק אותם לכתבת צבע באורך של עד 6 דקות. במידת הצורך תוכלו לנצל עד 2 סבבי תיקונים.

בסוף התהליך תקבלו כתב צבע מגזינית מרהיבה, באיכות גבוהה שניתן להשתמש בה בפלטפורמות הדיגיטל השונות ואפילו בערוצי הטלויזיה השונים.

לפרטים, הצעת מחיר והזמנת השירות:

אנחנו כאן לרשותכם בכל עת…

גלילה למעלה דילוג לתוכן