צילום כנסים

מתכננים אירוע מקצועי? גיבשתם תקציב שיוקדש ללוקיישן, דוברים, חומרים, כיבוד ועוד אינספור פריטים אחרים שמרכיבים כנס במאה ה-21? אל תשכחו לחשוב גם על הפן התדמיתי והשיווקי של הכנס: הצילום. תמונות מקצועיות וחומרי וידאו ערוכים שווים את משקלם בזהב, לא פחות, ולא רק בשל העובדה שהם מהווים "מזכרת" עסקית חשובה, אלא גם ובעיקר כי הם ישמשו אתכם למגוון צרכים שיווקיים בהמשך הדרך. וראו זה פלא – בדיוק לשם כך אנחנו כאן.

טוב למשתתפים, מעולה לספונסרים

טוב, ממש ניסינו להימנע מקלישאת ה"תמונה אחת שווה אלף מילים", אבל היא פשוט בלתי נמנעת. בכוחה של תמונה אחת ליצור גירוי, עניין ובאזז, וכשמדובר בסרטון וידאו המתאר את החוויה האמיתית שהתרחשה בכנס – הכוח שלהן שווה הרבה יותר מאלף מילים.

כנס הוא אירוע מאוד חשוב לחברה, אולי אפילו האירוע הכי חשוב במהלך השנה. קחו לדוגמה את ״ועידת ישראל לעסקים״. על הכנס עובדים עשרות רבות של אנשים כדי שהוא יהיה מוצלח כי הוא למעשה הפנים של הארגון. כנס הוא ההזדמנות הגדולה של החברה להציג את כל מה שהשיגה ולהציב יעדים חדשים. בדרך כלל מנכ״ל החברה או דמות בכירה אחרת מציג מצגת מאוד מרשימה ונושא נאום. אנשי המפתח בארגון מקבלים במה גם-כן להציג את עצמם, את ההישגים שלהם בתחומם והחברה מציגה את הנכסים האינטלקטואליים, את היכולות, את המוצרים החדשים, משתפת בידע מעבירה מסרים לקהל שהגיע במיוחד עבורה וגם כדי לפגוש הרבה מאוד קולגות למקצוע.

אנשים מאזינים בדריכות לנואם מרכזי, קולגות צוחקות יחד בשעת קוקטייל או נואמים מרתקים – לכל אלה יש כוח שיווקי אדיר. בשנה הבאה, כשתקיימו כנס נוסף, תוכלו להסתמך בקלות על החומרים מהשנה שעברה ולהשתמש בהם כדי לרתום את המשתתפים להירשם לכנס.

אם יש ספונסרים לכנס, חשוב שהם ידעו במה הם עומדים להשקיע כסף. באמצעות תמונות או קליפ וידאו ערוך המסקר את הכנס הקודם תוכלו לשכנע אותם לעשות זאת, די בקלות. דרך החומרים יוכלו המממנים לראות עד כמה הכנס מושך אליו אנשים, כמה מקצועי, מושקע ובנוי היטב – ואפילו מהו גודל הלוגו של נותני החסות כשהוא מוצג על הבמה.

דוגמאות?

אין מתכון אחד להצלחה

בכל הנוגע למלאכת צילום כנסים, אין אמנם מתכון אחד המוביל לתוצאה הרצויה – אך אנחנו יכולים להבטיח לכם דבר אחד חשוב: אם נלך את הדרך הזו יחד, היא תתאים לצרכים המדויקים שלכם, כך שבאמת תיווכחו שהחומרים המצולמים משמשים אתכם בהמשך.

כדי להגיע לתוצאה הזו, אנו מקפידים להבין מבעוד מועד את ה-DNA של הכנס. מהי מטרת הכנס? האם יהיו בו דוברים בעלי שם שאסור לפספס? כמה אנשים ינכחו בו ומה סדר היום המשוער? בהתאם לתשובות שנקבל, נבנה אסטרטגיית צילום ותוכן נכונה לכם, שמצד אחד תכסה את כל החלקים המעניינים של הכנס ולא תשאיר פריים אחד מחוץ לרדאר, ומצד שני תהיה ממוקדת למטרות שלכם, כך שלא תרגישו שאתם טובעים בים של חומרים.

הפעילות שלנו בכנס אינה מסתכמת רק בצילומו אלא מהווה חלק משמעותי מאוד ממנו. גם בהכנת קטעי וידאו מראש לכנס עצמו, שידור חי של חלק מהפאנלים מהכנס בפייסבוק, ביוטיוב ובנכסים הדיגיטליים השונים של החברה וכמובן לאחר הכנס בהכנת קטעי וידאו לפרסום, שיווק ומיתוג.

לפרטים, הצעת מחיר והזמנת השירות:





    אנחנו כאן לרשותכם בכל עת…

    גלילה למעלה דילוג לתוכן